anLHsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben girdiğim serverlerde sürekli atılıyorum bir kaç hs atınca hemen ss almaya çalışıyorlar ama bir türlü kimse alamadı ne yapmalıyım ssmi alabilmeleri için. Lütfen okuyup geçmeyin bir türlü çözemedim o kadar araştırdım çok sinir bozucu bilen elbet vardır burda.
Steam oyunlarını ciddi anlamda ucuza sağlayabiliyoruz. Konu ile ilgili ayrıntılı görüşmek için Skype adresi: oyunkacpara

Örnek olarak CS Global Offensive Steam üzerinden: 15 USD ancak biz 10 USD ye sağlayabiliriz.

Oyunu yine Steam'den orijinal olarak indirmek üzere size key verilecektir.