Donanım Pazarı 1 Liradan -Com-
35
●1.436
- 04-10-2010, 11:41:26domain için telefon ile ulaşan bir arkadaş ile hemen al anlaşması yapıldı, kendisinden ödeme bekliyorum. VisneNET teklif süresi bitiminden sonra pm gönderdiği için teklifi geçersizdir. arttırım bitmeden önce arayan arkadaş bugün akşama kadar ödeme yapmaması durumunda domain zee'ye devredilecektir.
- 04-10-2010, 12:14:13@VisneNET teklif süresi bitiminden sonra "alınmıştır" şeklinde bir ibare yazmışsın neye göre yazdığını açıklar mısın ?VisneNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2010, 12:26:17nasıl alakadar etmez? o zaman multi satışları da yasaklayın. tüm satışlar sadece r10 da geçerli olsun. davetiyesiz üye olunan forumlardan üyelik açıp fiyatı yükseltmek çok zor olmasa gerek. ben 1 liradan iki liradan çok domain aktardım. üç kuruş para için yalan söyleyecek değiliz.KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kafasına göre yazmış. kendisi ile herhangi bir görüşmem olmadı, gönderdiği pm ye de cevap vermedim.zee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-10-2010, 12:28:30Bu durumda VisneNET ceza alacak mı ?dmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2010, 12:31:00Bu gene de ban yemenize engel olmayacak hocam. geçmiş olsun...dmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2010, 12:33:59bence ceza alması gerekir. ceza verilmeden önce konuya davet edilip savunması istenmeli.zee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi dileğiniz için teşekkürler. ceza uygulanırsa bende saçma sapan yerlerden multi satış açıp, kafama göre fiyat yükselteceğimlutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2010, 12:35:30Davetsiz forum neresiymiş?dmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10da üyelik 2 haftadır kapalı.
Satışınızı r10.net platformunda gerçekleştiriyorsanız kurallarınada uymak zorundasınız resmi olarak domain zee nickli üyede kalmıştır.
Empati yapın lütfen.24 saat içinde domaini zee'ye göndermediğiniz takdirde forumdan uzaklaştırılacaksınız.
Kilit.