dmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kafasına göre yazmış. kendisi ile herhangi bir görüşmem olmadı, gönderdiği pm ye de cevap vermedim.
Bu durumda VisneNET ceza alacak mı ?