Bizi telefonla ulaşan teklif alakadar etmez.zee'ye kalmış olarak gözüküyor domain, 24 saat içinde domain transfer işlemi gerçekleşmediği takdirde sizi forumdan uzaklaştırmak zorunda kalacağım.
nasıl alakadar etmez? o zaman multi satışları da yasaklayın. tüm satışlar sadece r10 da geçerli olsun. davetiyesiz üye olunan forumlardan üyelik açıp fiyatı yükseltmek çok zor olmasa gerek. ben 1 liradan iki liradan çok domain aktardım. üç kuruş para için yalan söyleyecek değiliz.
@VisneNET teklif süresi bitiminden sonra "alınmıştır" şeklinde bir ibare yazmışsın neye göre yazdığını açıklar mısın ?
kafasına göre yazmış. kendisi ile herhangi bir görüşmem olmadı, gönderdiği pm ye de cevap vermedim.