• 04-10-2010, 11:21:09
    #28
    Domain zee'de kalmış, VısneNET nasıl hemen al ile aldınız domaini? Konu sahibini bekliyorum.
  • 04-10-2010, 11:41:26
    #29
    domain için telefon ile ulaşan bir arkadaş ile hemen al anlaşması yapıldı, kendisinden ödeme bekliyorum. VisneNET teklif süresi bitiminden sonra pm gönderdiği için teklifi geçersizdir. arttırım bitmeden önce arayan arkadaş bugün akşama kadar ödeme yapmaması durumunda domain zee'ye devredilecektir.
  • 04-10-2010, 12:09:29
    #30
    Bizi telefonla ulaşan teklif alakadar etmez.zee'ye kalmış olarak gözüküyor domain, 24 saat içinde domain transfer işlemi gerçekleşmediği takdirde sizi forumdan uzaklaştırmak zorunda kalacağım.
  • 04-10-2010, 12:14:13
    #31
    VisneNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain hemen al ile alınmıştır. arkadaş online olmadıgı için acık attırma bitmeden bilgilendirememiştir.
    @VisneNET teklif süresi bitiminden sonra "alınmıştır" şeklinde bir ibare yazmışsın neye göre yazdığını açıklar mısın ?
  • 04-10-2010, 12:26:17
    #32
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizi telefonla ulaşan teklif alakadar etmez.zee'ye kalmış olarak gözüküyor domain, 24 saat içinde domain transfer işlemi gerçekleşmediği takdirde sizi forumdan uzaklaştırmak zorunda kalacağım.
    nasıl alakadar etmez? o zaman multi satışları da yasaklayın. tüm satışlar sadece r10 da geçerli olsun. davetiyesiz üye olunan forumlardan üyelik açıp fiyatı yükseltmek çok zor olmasa gerek. ben 1 liradan iki liradan çok domain aktardım. üç kuruş para için yalan söyleyecek değiliz.

    zee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @VisneNET teklif süresi bitiminden sonra "alınmıştır" şeklinde bir ibare yazmışsın neye göre yazdığını açıklar mısın ?
    kafasına göre yazmış. kendisi ile herhangi bir görüşmem olmadı, gönderdiği pm ye de cevap vermedim.
  • 04-10-2010, 12:28:30
    #33
    dmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafasına göre yazmış. kendisi ile herhangi bir görüşmem olmadı, gönderdiği pm ye de cevap vermedim.
    Bu durumda VisneNET ceza alacak mı ?
  • 04-10-2010, 12:31:00
    #34
    dmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl alakadar etmez? o zaman multi satışları da yasaklayın. tüm satışlar sadece r10 da geçerli olsun. davetiyesiz üye olunan forumlardan üyelik açıp fiyatı yükseltmek çok zor olmasa gerek. ben 1 liradan iki liradan çok domain aktardım. üç kuruş para için yalan söyleyecek değiliz.
    Bu gene de ban yemenize engel olmayacak hocam. geçmiş olsun...
  • 04-10-2010, 12:33:59
    #35
    zee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durumda VisneNET ceza alacak mı ?
    bence ceza alması gerekir. ceza verilmeden önce konuya davet edilip savunması istenmeli.

    lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gene de ban yemenize engel olmayacak hocam. geçmiş olsun...
    iyi dileğiniz için teşekkürler. ceza uygulanırsa bende saçma sapan yerlerden multi satış açıp, kafama göre fiyat yükselteceğim
  • 04-10-2010, 12:35:30
    #36
    dmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl alakadar etmez? o zaman multi satışları da yasaklayın. tüm satışlar sadece r10 da geçerli olsun. davetiyesiz üye olunan forumlardan üyelik açıp fiyatı yükseltmek çok zor olmasa gerek. ben 1 liradan iki liradan çok domain aktardım. üç kuruş para için yalan söyleyecek değiliz.
    Davetsiz forum neresiymiş?
    r10da üyelik 2 haftadır kapalı.

    Satışınızı r10.net platformunda gerçekleştiriyorsanız kurallarınada uymak zorundasınız resmi olarak domain zee nickli üyede kalmıştır.
    Empati yapın lütfen.24 saat içinde domaini zee'ye göndermediğiniz takdirde forumdan uzaklaştırılacaksınız.

    Kilit.