nasıl alakadar etmez? o zaman multi satışları da yasaklayın. tüm satışlar sadece r10 da geçerli olsun. davetiyesiz üye olunan forumlardan üyelik açıp fiyatı yükseltmek çok zor olmasa gerek. ben 1 liradan iki liradan çok domain aktardım. üç kuruş para için yalan söyleyecek değiliz.
Davetsiz forum neresiymiş?
r10da üyelik 2 haftadır kapalı.
Satışınızı r10.net platformunda gerçekleştiriyorsanız kurallarınada uymak zorundasınız resmi olarak domain zee nickli üyede kalmıştır.
Empati yapın lütfen.24 saat içinde domaini zee'ye göndermediğiniz takdirde forumdan uzaklaştırılacaksınız.
Kilit.