• 29-12-2009, 08:51:31
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Newyork152 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim bence güzel ama şahsi fikrimi soracak olursanız o kadar para etmesi imkansız. Yani mynet.com domainini bile 50 bin dolara almıştı sahibi zamanında. Yani istanbul.tk bile 18.000 dolara satılmıştı. Sonucta ne olursa olsun istanbul domaini.

    1stanbul.com o kadar ediyorsa

    lstanbul.net (L ile ) boşta bence onuda alıp satsın domain avcısı arkadaşlar.



    hemde kucukharfle yazılırken İSTANBUL gibi cıkıyor. lstanbul.net

    Lstanbul.net te heralde bi 20.000 eder
    Olay burada istanbul'un başındaki harfi değiştirerek isim türetmek değil. 1stanbul sadece 1 harfinin stanbul'un başına koyulmuş hali değil. firstanbul diye okunuyor ve dünyanın 1. şehri anlamı taşıyor. Yani Lstanbul lestanbul diye okunacak ve de hiçbir anlam ifade etmeyecektir. Marka olabilitesi imkansızdır.

    istanbul.tk bile $18.000' a satıldıysa ki bunu ilk defa sizden şimdi duyuyorum, 1stanbul.com için 60.000 azmış diye düşünmeye başladım şu an.

    Şöyle düşünün t-shirtünüzün üzerinde 1stanbul.com yazmasını mı isterdiniz yoksa istanbul.tk mı?


    Karar size kalmış.
  • 29-12-2009, 11:41:38
    #20
    açık konuşmak gerekirse; ben senelerdir domain piyasasını takip ederim. bir kelimenin içinde sayı varsa ve bir harfin yerine kullanılmışsa o domain benim gözümde aynı zamanda GOOGLE ın gözünde neredeyse hiç bir değeri yoktur.

    R10 da böyle bir domaini o istediğiniz çoook uçuk fiyatlara satamazsınız, herkesin aklı dengesi yerinde çünkü. yinede iyi satışlar..
  • 29-12-2009, 11:56:25
    #21
    emrelives adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açık konuşmak gerekirse; ben senelerdir domain piyasasını takip ederim. bir kelimenin içinde sayı varsa ve bir harfin yerine kullanılmışsa o domain benim gözümde aynı zamanda GOOGLE ın gözünde neredeyse hiç bir değeri yoktur.

    R10 da böyle bir domaini o istediğiniz çoook uçuk fiyatlara satamazsınız, herkesin aklı dengesi yerinde çünkü. yinede iyi satışlar..
    1. kaç senedir piyasayı takip ediyorsun?
    2. Madem bu kadar senedir takip ediyorsun, en beğendiğin birkaç domainini bizimle paylaşırmısın?
    3. senelerdir bu piyasada en fazla kaç liraya domain sattın?

    herkesin akli dengesi yerinde bir benimki değil öylemi. Vallahi konuşmiyim diyorum da davar gibi adamsın sen.
  • 29-12-2009, 12:04:25
    #22
    Burası domain satış bölümü, appraisals bölümü değil.

    Lütfen bunu göz önüne alarak yazın mesajlarınızı.
  • 29-12-2009, 14:17:22
    #23
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar satışı baltalamak adına çok fazla post var. başarılı bir domain ve gideceği bir fiyat ancak diğer arkadaşlara katılarak burada gitmeyeceğini düşünüyorum serkancığım .
  • 29-12-2009, 14:21:58
    #24
    BilenHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar satışı baltalamak adına çok fazla post var. başarılı bir domain ve gideceği bir fiyat ancak diğer arkadaşlara katılarak burada gitmeyeceğini düşünüyorum serkancığım .
    Üstat sen de mi buradaydın. Eyvallah.
  • 29-12-2009, 22:19:59
    #25
    sellyourname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. kaç senedir piyasayı takip ediyorsun?
    2. Madem bu kadar senedir takip ediyorsun, en beğendiğin birkaç domainini bizimle paylaşırmısın?
    3. senelerdir bu piyasada en fazla kaç liraya domain sattın?

    herkesin akli dengesi yerinde bir benimki değil öylemi. Vallahi konuşmiyim diyorum da davar gibi adamsın sen.
    istanbul.nete milyarlarca dolar veririm ama 1stanbul yada 1zmir yada g1resun gibi domainlere 5 kuruş dahi vermem.
  • 30-12-2009, 10:44:04
    #26
    1oo TL veririm