emrelives adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açık konuşmak gerekirse; ben senelerdir domain piyasasını takip ederim. bir kelimenin içinde sayı varsa ve bir harfin yerine kullanılmışsa o domain benim gözümde aynı zamanda GOOGLE ın gözünde neredeyse hiç bir değeri yoktur.

R10 da böyle bir domaini o istediğiniz çoook uçuk fiyatlara satamazsınız, herkesin aklı dengesi yerinde çünkü. yinede iyi satışlar..
1. kaç senedir piyasayı takip ediyorsun?
2. Madem bu kadar senedir takip ediyorsun, en beğendiğin birkaç domainini bizimle paylaşırmısın?
3. senelerdir bu piyasada en fazla kaç liraya domain sattın?

herkesin akli dengesi yerinde bir benimki değil öylemi. Vallahi konuşmiyim diyorum da davar gibi adamsın sen.