• 12-12-2009, 22:00:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sellyourname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,

    1stanbul.com domainini açık arttırmayla satıyorum. Açık arttırma ayrıca Gittigidiyorda ve etakas.com'da devam etmektedir.

    Açılış fiyatı: 55.000 TL
    Hemen Al Fiyatı: 60.000 TL

    Tekliflerinizi buradan da verebilirsiniz. Bütün tekliflerinize olumlu olumsuz dönüş yapılacaktır.

    İyi Çalışmalar.


    pardon birader fiyat dogru mu yanlış mı görüyorum? yoksa yanlış mı yazılmış?
  • 12-12-2009, 22:56:46
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gezgin20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon birader fiyat dogru mu yanlış mı görüyorum? yoksa yanlış mı yazılmış?
    doğru birader

    gphonelarla ilgileniyosun anlaşılan g1-phone.com boşta haberin olsun
  • 27-12-2009, 21:55:18
    #12
    şehir isimleri marka olarak tescil edilemez. Yani kimse kalkıp istanbul markası benim ya da izmir benim markam diyemez. Bu sebeple istanbulun gerçekten marka olabileceği en güzel isim 1stanbul'dur. Okunuşu firstanbul'dur ve bilenler çok iyi bilir mavi'nin 1stanbul t-shirtlerinin bir aralar yok satılıyordu ve piyasa taklitlerinden şu an bile geçilmiyor. AISEC'te takılan arkadaşlar varsa istanbul'un takma adının 1stanbul olduğunu da çok iyi bilirler.

    Özellikle 2010'da dünyanın gözünün üzerinde olacağı istanbulumuzun tanıtımının en güzel yapılacağı marka 1stanbul'dur.

    http://www.etakas.com/img.php?w=640&...8.32348732.jpg
  • 27-12-2009, 22:13:52
    #13
    sellyourname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şehir isimleri marka olarak tescil edilemez. Yani kimse kalkıp istanbul markası benim ya da izmir benim markam diyemez. Bu sebeple istanbulun gerçekten marka olabileceği en güzel isim 1stanbul'dur. Okunuşu firstanbul'dur ve bilenler çok iyi bilir mavi'nin 1stanbul t-shirtlerinin bir aralar yok satılıyordu ve piyasa taklitlerinden şu an bile geçilmiyor. AISEC'te takılan arkadaşlar varsa istanbul'un takma adının 1stanbul olduğunu da çok iyi bilirler.

    Özellikle 2010'da dünyanın gözünün üzerinde olacağı istanbulumuzun tanıtımının en güzel yapılacağı marka 1stanbul'dur.

    http://www.etakas.com/img.php?w=640&...8.32348732.jpg
    takma ismi bilmem ama formula 1 yarışları için güzel bir logo.

    bu fiyata r10 da çok zor, tr genelinde de çok zor. kültür bakanlığına mail atmayı denediniz mi?
  • 27-12-2009, 22:15:40
    #14
    İlk başta banada saçma geldi ama sonradan baktığımda 1stanbul , 1st First manasına geliyor hoş bir domainmiş , logoyu kafamda oluşturdum harbi beğendim
    O kadar para eder mi orası ayrı konu hayırlı satışlar dilerim
  • 27-12-2009, 23:23:27
    #15
    beyler adam bu fiyatı uygun gormus. bence domain gayet guzel. okadar paranızın olup olmaması onemli değil, nekadar paranın içerisinden bu fiyatı karsılayabileceğiniz onemli.. meraklısına 60.000 tl.
  • 27-12-2009, 23:35:01
    #16
    peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler adam bu fiyatı uygun gormus. bence domain gayet guzel. okadar paranızın olup olmaması onemli değil, nekadar paranın içerisinden bu fiyatı karsılayabileceğiniz onemli.. meraklısına 60.000 tl.
    buyrun 25.000 tl ye: http://urun.gittigidiyor.com/1STANBU...QQidZZ22667517
  • 28-12-2009, 10:11:35
    #17
    Üyeliği durduruldu
    sellyourname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru birader

    gphonelarla ilgileniyosun anlaşılan g1-phone.com boşta haberin olsun
    saolasın hocam.
  • 28-12-2009, 23:07:39
    #18
    İsim bence güzel ama şahsi fikrimi soracak olursanız o kadar para etmesi imkansız. Yani mynet.com domainini bile 50 bin dolara almıştı sahibi zamanında. Yani istanbul.tk bile 18.000 dolara satılmıştı. Sonucta ne olursa olsun istanbul domaini.

    1stanbul.com o kadar ediyorsa

    lstanbul.net (L ile ) boşta bence onuda alıp satsın domain avcısı arkadaşlar.



    hemde kucukharfle yazılırken İSTANBUL gibi cıkıyor. lstanbul.net

    Lstanbul.net te heralde bi 20.000 eder