şehir isimleri marka olarak tescil edilemez. Yani kimse kalkıp istanbul markası benim ya da izmir benim markam diyemez. Bu sebeple istanbulun gerçekten marka olabileceği en güzel isim 1stanbul'dur. Okunuşu firstanbul'dur ve bilenler çok iyi bilir mavi'nin 1stanbul t-shirtlerinin bir aralar yok satılıyordu ve piyasa taklitlerinden şu an bile geçilmiyor. AISEC'te takılan arkadaşlar varsa istanbul'un takma adının 1stanbul olduğunu da çok iyi bilirler.

Özellikle 2010'da dünyanın gözünün üzerinde olacağı istanbulumuzun tanıtımının en güzel yapılacağı marka 1stanbul'dur.

http://www.etakas.com/img.php?w=640&...8.32348732.jpg