açık konuşmak gerekirse; ben senelerdir domain piyasasını takip ederim. bir kelimenin içinde sayı varsa ve bir harfin yerine kullanılmışsa o domain benim gözümde aynı zamanda GOOGLE ın gözünde neredeyse hiç bir değeri yoktur.

R10 da böyle bir domaini o istediğiniz çoook uçuk fiyatlara satamazsınız, herkesin aklı dengesi yerinde çünkü. yinede iyi satışlar..