iphone 5 kullanan arkadaşlarım yorumlarını yazarsa hep beraber alacak arkadaşlara öndelik yapmış olalım.. ben kullanmaya başladım 5 gündür olağanüstü bir telefon. şirkette patronum ve çoğu çalışanda note 2 ve s3 var hepsinin dibi düştü deyim yerindeyse.. zarif aşırı hızlı ve her yönden katlıyor samsungu.. işletim sistemiyle olsun dış görünüşüyle olsun insanda bağımlılık yapıyor dugyularımı sizinle paylaşmak istedim sadece.. alsammı almasammı diyen arkadaşlara direk alabiliyorsanız alın diyorum hiç düşünmeden.. 5i kullandıktan sonra elime 4s aldığımda bu kadar hantal bir telefon görmedim diyorum anlayın artık hızını.. birçok arkadaşım göz dikti telefona tabi 4s i vereyim üzerine 500 vereyim 5i ver diye hiçbirini kabul etmiyorum inanın telefonu kullanmanın keyfi herşeyden öne geçiyor. interneti aşırı hızlı laptoptan çok daha hızlı giriyorum nete.. her yönünle 4x4 değil bu 5x5 oluyor anlayacağınız..
siyahını kullanıyorum beyazınıda gördüm. renk konusunda sadece dikkat etmeniz gereken şey beyazı bayanlara hitap ediyor siyahı erkeklere benim görüşüm bakış açım bu fikrimi söylemek istedim. siyahı çok asil çok şık aşık edici..
güle güle kullanmamız dileğiyle..
iphone 5 kullanıyorum çok mutluyum :)
6
●1.027
- 13-12-2012, 16:28:11Ben yaklaşık 2 aydır kullanıyorum, yorumlarına aynen katılıyorum. 5 i gördüklerinde ufo görmüş gibi bakıyorlar
)
- 15-12-2012, 09:52:11Güzel benzetmeydioktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 2 gündür kullanıyorum bukadar zarif ve şık olabileceğini tahmin etmemiştim, biraz uzamış,biraz incelmiş gibi basit şeyler olarak görüyorum ama insanın eline bukadarmı yakışır bence süper, s3 kullanıyordum sattım kürek gibi telefonmuş
- 15-12-2012, 10:41:52Hakikaten telefonu ele alınca herşey değişiyor. Ne iphone ne de samsung kullanıcısıyım. Ama iphone 5 i inceledikten sonra değişiyor herşey
)