oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yaklaşık 2 aydır kullanıyorum, yorumlarına aynen katılıyorum. 5 i gördüklerinde ufo görmüş gibi bakıyorlar )
Güzel benzetmeydi bende 2 gündür kullanıyorum bukadar zarif ve şık olabileceğini tahmin etmemiştim, biraz uzamış,biraz incelmiş gibi basit şeyler olarak görüyorum ama insanın eline bukadarmı yakışır bence süper, s3 kullanıyordum sattım kürek gibi telefonmuş