Konu
iphone 5 kullanıyorum çok mutluyum :)
15-12-2012, 12:26:21
#7
Yes
Bir ben sevemedim zaten şu cihazı az kaldı çarpacağım duvara,i5 haricinde Galaxy Note var benim için ideal ama iphoneye alışamıyorum az kaldı satılığa çıkaracağım daha 2-3 günlük cihazı.