Konu
iphone 5 kullanıyorum çok mutluyum :)
13-12-2012, 16:28:11
#2
oktaydeniz
Ben yaklaşık 2 aydır kullanıyorum, yorumlarına aynen katılıyorum. 5 i gördüklerinde ufo görmüş gibi bakıyorlar
)