• 21-11-2012, 19:16:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Samsung Galxy GT-İ9000 telefon galdi yurt dışından.Tanıdıklarımda pasaport olmadığı için açtıramıyorum.İmei Klonlama ile açtırabilirmiyim.Sorunsuz Çalışır mı veya ilerde yasal bir sorun yaşarmıyım.Bir bilgisi olan var mı*
  • 22-11-2012, 19:35:56
    #2
    hiç bir sorun oluşmuyor. Aynı durum bende de mevcut yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum. Fakat İMEİ'li atılan telefonun calıntı v.s olmamasına dikkat et..
  • 23-11-2012, 13:48:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tamam Sağolun..
  • 23-11-2012, 23:20:35
    #4
    ben imei kullanmak yerine bastirin 100 lirayi kafaniz rahat olsun derim, satarkende bedelini alarak satarsiniz kayitli telefon dertsiz telefon olur.
  • 23-11-2012, 23:23:24
    #5
    Adana'da olsan mısır çarşısına götür derdim Al bi tane 3310 götür telefoncuya 5 liraya kopyalıyorlar.
  • 28-11-2012, 05:39:52
    #6
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana'da olsan mısır çarşısına götür derdim Al bi tane 3310 götür telefoncuya 5 liraya kopyalıyorlar.
    Arkadaş haklı al bi tane 3310 ve 20-25 ye açtır telefonu. Herhangi bir sorun çıkmaz çalıntı vs olmadıkça.
  • 05-12-2012, 10:37:40
    #7
    Bu işlem her telefon için farklı, farklı boxlar ve cihazlarla yapıldığı için fiyat değişir. Telefonla internete bağlandığınızda da, ime numarasına göre (ime numarasının ilk rakamları telefon marka ve modelini belirler) ayarları alacağından, ayarlarınız ya yanlış gelir yada operatör değiştiğini anlar. teliniz kayıt dışı kalabilir. Bazende ime değiştiğinde içindeki seri değişmediği için wifi ve 3g gibi bölümlerde sorun çıkabilir.Yasal kayıt yaptırmanız en mantıklısı olacaktır.