Konu
İmei Klonlama ?
23-11-2012, 23:20:35
#4
tiklagel
ben imei kullanmak yerine bastirin 100 lirayi kafaniz rahat olsun derim, satarkende bedelini alarak satarsiniz kayitli telefon dertsiz telefon olur.