Samsung Galxy GT-İ9000 telefon galdi yurt dışından.Tanıdıklarımda pasaport olmadığı için açtıramıyorum.İmei Klonlama ile açtırabilirmiyim.Sorunsuz Çalışır mı veya ilerde yasal bir sorun yaşarmıyım.Bir bilgisi olan var mı*