CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adana'da olsan mısır çarşısına götür derdim Al bi tane 3310 götür telefoncuya 5 liraya kopyalıyorlar.
Arkadaş haklı al bi tane 3310 ve 20-25 ye açtır telefonu. Herhangi bir sorun çıkmaz çalıntı vs olmadıkça.