Bu lanet olası 5800'ın problemleri bitmiyor, artık telefonu kapatmaya korkuyorum her kapatışta ya symbian çöküyor yada hafıza kartını bozuyor.
Telefonu normal şekilde kapattım açtığımda hafıza kartı bozuk uyarısı aldım, bilgisayara taktım kartı görüyor ama biçimlendirilmesi gerek hatası veriyordu, tüm verilerimide çöpe atarak biçimlendirdim kartı ve bu seferde 8 gb kart 30 mb olarak görünüyor, kart çöpe mi gidecek sizce?
Nokia 5800 hafıza kart problemi
14
●5.127
- 25-10-2010, 22:24:35
- 25-10-2010, 22:31:55Attım düzelmedi maalesef 32 mb görünüyor kart.DazZLeDarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 01:02:53
- 26-10-2010, 20:03:04Servise gönderdiniz mi acaba. Bende 5800 kullanıyorum Nisandan beridir. Hiç sorun yaşamadım. Sadece 1 kere format attım oda işletim sistemini güncelledim daha stabil olsun diye.
- 26-10-2010, 20:04:43Hiçbir program kar etmedi, sanki fabrika çıkışında 30 mb üretilmiş olarak gibi kaldı ve düzelmiyor. Sinirlendim kartı kırdım attım. Gittim 10 liraya 1 gb aldım taktım, zaten 8 gb kart olunca ağzına kadar program doldurup telefonu yavaşlatıyordum artık daha hızlı oldu telefon
- 27-10-2010, 00:33:34Telefonu alalı 10-11 ay oldu hiç bir problemim yok birkez off bu ne ya demedim arkdaş kendi agzıyla söyledi 8gb kart olunca agzına kadar program yüklüyorum diyor kullanım hatası bes belli düzgün kullanırsan birşey olmaz 5800xm 10 numara bir telefonMiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
büyük ihtimale sen versiyon atarken bir yanlışlık yaptın bitmeden baglantıyımı kestin yada kartı bicimlendirmedemi sorun yaptın bilmiyorum ama biraz titiz kulanırsan çok güzel bir telefon
büyük ihtimale sen versiyon atarken bir yanlışlık yaptın bitmeden baglantıyımı kestin yada kartı bicimlendirmedemi sorun yaptın bilmiyorum ama biraz titiz kulanırsan çok güzel bir telefon