Bu lanet olası 5800'ın problemleri bitmiyor, artık telefonu kapatmaya korkuyorum her kapatışta ya symbian çöküyor yada hafıza kartını bozuyor.
Telefonu normal şekilde kapattım açtığımda hafıza kartı bozuk uyarısı aldım, bilgisayara taktım kartı görüyor ama biçimlendirilmesi gerek hatası veriyordu, tüm verilerimide çöpe atarak biçimlendirdim kartı ve bu seferde 8 gb kart 30 mb olarak görünüyor, kart çöpe mi gidecek sizce?