• 27-10-2010, 08:09:17
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonu alalı 10-11 ay oldu hiç bir problemim yok birkez off bu ne ya demedim arkdaş kendi agzıyla söyledi 8gb kart olunca agzına kadar program yüklüyorum diyor kullanım hatası bes belli düzgün kullanırsan birşey olmaz 5800xm 10 numara bir telefon büyük ihtimale sen versiyon atarken bir yanlışlık yaptın bitmeden baglantıyımı kestin yada kartı bicimlendirmedemi sorun yaptın bilmiyorum ama biraz titiz kulanırsan çok güzel bir telefon

    Bir kere hafıza kartına istersen 16 gb program yükle, programlar çalışmadıktan sonra ağırlık yapmaz. Ayrıca bana telefon kullanmasını öğretecek buradaki son kişi sen olabilirsin, o yüzden bu bilmiş tavırlarını kendine sakla konumada yorum yapma çünkü kimsenin işine yaramayacak boş bilgiye ihtiyacımız yok. Symbian işletim sisteminin kronik problemlerini herkes biliyor sen inkar ediyorsun orası ayrı bir komedi, sana sorunsuz telefonunla mutluluklar. Marka fanlığı yapmanın alemi yok.
  • 27-10-2010, 08:13:30
    #11
    Hocam eski sürüm mü kullanıyorsunuz güncelleme yapın bence.
  • 27-10-2010, 11:55:07
    #12
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kere hafıza kartına istersen 16 gb program yükle, programlar çalışmadıktan sonra ağırlık yapmaz. Ayrıca bana telefon kullanmasını öğretecek buradaki son kişi sen olabilirsin, o yüzden bu bilmiş tavırlarını kendine sakla konumada yorum yapma çünkü kimsenin işine yaramayacak boş bilgiye ihtiyacımız yok. Symbian işletim sisteminin kronik problemlerini herkes biliyor sen inkar ediyorsun orası ayrı bir komedi, sana sorunsuz telefonunla mutluluklar. Marka fanlığı yapmanın alemi yok.
    Malesefki sana telefon hakkında bilgi vericek son kişiyim evet haklısın :=) sanada arızalı telefonunla mutluklar elektronik işi şans işidir sana bozuk gelmiş nedeyelim
  • 28-10-2010, 02:30:01
    #13
    Bendede res atıyor ve telefon yavaş
  • 29-10-2010, 13:14:51
    #14
    Telefon sms kısmında bende de yavaş yanlız garantiye vermenizi öneririm ben.
  • 29-10-2010, 13:24:13
    #15
    bende 5800 kullanıyorum maşallah hiç sorun yaratmadı