Rockco adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir kere hafıza kartına istersen 16 gb program yükle, programlar çalışmadıktan sonra ağırlık yapmaz. Ayrıca bana telefon kullanmasını öğretecek buradaki son kişi sen olabilirsin, o yüzden bu bilmiş tavırlarını kendine sakla konumada yorum yapma çünkü kimsenin işine yaramayacak boş bilgiye ihtiyacımız yok. Symbian işletim sisteminin kronik problemlerini herkes biliyor sen inkar ediyorsun orası ayrı bir komedi, sana sorunsuz telefonunla mutluluklar. Marka fanlığı yapmanın alemi yok.
büyük ihtimale sen versiyon atarken bir yanlışlık yaptın bitmeden baglantıyımı kestin yada kartı bicimlendirmedemi sorun yaptın bilmiyorum ama biraz titiz kulanırsan çok güzel bir telefon