Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonu alalı 10-11 ay oldu hiç bir problemim yok birkez off bu ne ya demedim arkdaş kendi agzıyla söyledi 8gb kart olunca agzına kadar program yüklüyorum diyor kullanım hatası bes belli düzgün kullanırsan birşey olmaz 5800xm 10 numara bir telefon büyük ihtimale sen versiyon atarken bir yanlışlık yaptın bitmeden baglantıyımı kestin yada kartı bicimlendirmedemi sorun yaptın bilmiyorum ama biraz titiz kulanırsan çok güzel bir telefon

Bir kere hafıza kartına istersen 16 gb program yükle, programlar çalışmadıktan sonra ağırlık yapmaz. Ayrıca bana telefon kullanmasını öğretecek buradaki son kişi sen olabilirsin, o yüzden bu bilmiş tavırlarını kendine sakla konumada yorum yapma çünkü kimsenin işine yaramayacak boş bilgiye ihtiyacımız yok. Symbian işletim sisteminin kronik problemlerini herkes biliyor sen inkar ediyorsun orası ayrı bir komedi, sana sorunsuz telefonunla mutluluklar. Marka fanlığı yapmanın alemi yok.