Bir kere hafıza kartına istersen 16 gb program yükle, programlar çalışmadıktan sonra ağırlık yapmaz. Ayrıca bana telefon kullanmasını öğretecek buradaki son kişi sen olabilirsin, o yüzden bu bilmiş tavırlarını kendine sakla konumada yorum yapma çünkü kimsenin işine yaramayacak boş bilgiye ihtiyacımız yok. Symbian işletim sisteminin kronik problemlerini herkes biliyor sen inkar ediyorsun orası ayrı bir komedi, sana sorunsuz telefonunla mutluluklar. Marka fanlığı yapmanın alemi yok.
Malesefki sana telefon hakkında bilgi vericek son kişiyim evet haklısın :=) sanada arızalı telefonunla mutluklar elektronik işi şans işidir sana bozuk gelmiş nedeyelim