Hiçbir program kar etmedi, sanki fabrika çıkışında 30 mb üretilmiş olarak gibi kaldı ve düzelmiyor. Sinirlendim kartı kırdım attım. Gittim 10 liraya 1 gb aldım taktım, zaten 8 gb kart olunca ağzına kadar program doldurup telefonu yavaşlatıyordum artık daha hızlı oldu telefon