• 08-10-2010, 20:29:52
    #1
    Daha önce iPhone 3G kullanmıştım bilmiyorum ne kadar çabuk uyum sağlarım ama Program olayı nasıl ?(Appstore gibi geniş olmasada hayatımızı kolaylaştırıcak eklentiler var mı ?) Çekim,dokunmatik ve iletişimde durumları nasıl kullanan var mı ?
  • 08-10-2010, 20:33:19
    #2
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Program olayı için windows mobile uygulamaları atıcaksınız hocam. Appstore gibi bir olay yok. İnternetten bulup indirebilirsiniz. Exe ve cab dosyaları.
  • 08-10-2010, 20:36:16
    #3
    Sanırım burdan istediğimizi indirebiliyoruz.Peki,dokunmatikliği falan nasıl bilginiz var mı ?
  • 09-10-2010, 14:43:29
    #4
    Yurtdışından gelmiş olan ürüne nasıl Türkçe menü atabiliriz bilgisi olan var mı ?
  • 09-10-2010, 15:02:12
    #5
    MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce iPhone 3G kullanmıştım bilmiyorum ne kadar çabuk uyum sağlarım ama Program olayı nasıl ?(Appstore gibi geniş olmasada hayatımızı kolaylaştırıcak eklentiler var mı ?) Çekim,dokunmatik ve iletişimde durumları nasıl kullanan var mı ?
    appstore benzeri market place yazılımı var ayrıca bir program daha var oradan istediğin gibi ücretsiz yazılımları indirebiliyorsun ayrıca wm forumlarında ücretli programların çoğunu bulabilirsin ücretsiz olarak (marez ) kamerası harika dokunmatikte tatmin edici ama iphone dokunmatikte daha iyimiş iletişimde hiç sorun yaşamadım.
  • 09-10-2010, 15:03:31
    #6
    TFT kapasitif ekrana sahip. iphone ile aynı. Kullandım. Mükemmel bir cihaz. Pişman olmazsınız
  • 10-10-2010, 00:03:59
    #7
    Peki,önerebileceğiniz program var mı ? Hayatı kolaylaştırabilecek şeyler falan..
  • 10-10-2010, 00:38:42
    #8
    MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki,önerebileceğiniz program var mı ? Hayatı kolaylaştırabilecek şeyler falan..
    mesela navigasyon yazılımı en çok işime yarayan hava durumu vb çoğu program var buradan programlara bakabilirsin
  • 10-10-2010, 03:10:47
    #9
    Merhaba,

    ben yaklasik 1.5 Aydir HTC HD2 kullaniyorum. Marketplace Appstore gibin pek genis degil. Ama sana tavsiyem OMarket'i kur. OMarket Marketplace'den daha saglam calisiyor maalesef bazenleri Marketplace'e baglanamiyorum. WindowsPhone Forumlarini arisdirsan Oyun veya Program bulabilirsin ( .exe veya .cab dosyasi )