Program olayı nasıl ?(Appstore gibi geniş olmasada hayatımızı kolaylaştırıcak eklentiler var mı ?) Çekim,dokunmatik ve iletişimde durumları nasıl kullanan var mı ?
HTC HD2 kullanan var mı ?
11
●1.393
- 09-10-2010, 15:02:12appstore benzeri market place yazılımı var ayrıca bir program daha var oradan istediğin gibi ücretsiz yazılımları indirebiliyorsun ayrıca wm forumlarında ücretli programların çoğunu bulabilirsin ücretsiz olarak (marez ) kamerası harika dokunmatikte tatmin edici ama iphone dokunmatikte daha iyimiş iletişimde hiç sorun yaşamadım.MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2010, 00:38:42mesela navigasyon yazılımı en çok işime yarayan hava durumu vb çoğu program var buradan programlara bakabilirsinMafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2010, 03:10:47Merhaba,
ben yaklasik 1.5 Aydir HTC HD2 kullaniyorum. Marketplace Appstore gibin pek genis degil. Ama sana tavsiyem OMarket'i kur. OMarket Marketplace'den daha saglam calisiyor maalesef bazenleri Marketplace'e baglanamiyorum. WindowsPhone Forumlarini arisdirsan Oyun veya Program bulabilirsin ( .exe veya .cab dosyasi )