Konu
HTC HD2 kullanan var mı ?
08-10-2010, 20:29:52
#1
MafyAlemi
Daha önce iPhone 3G kullanmıştım bilmiyorum ne kadar çabuk uyum sağlarım ama
Program olayı nasıl ?(Appstore gibi geniş olmasada hayatımızı kolaylaştırıcak eklentiler var mı ?) Çekim,dokunmatik ve iletişimde durumları nasıl kullanan var mı ?