Merhaba,

ben yaklasik 1.5 Aydir HTC HD2 kullaniyorum. Marketplace Appstore gibin pek genis degil. Ama sana tavsiyem OMarket'i kur. OMarket Marketplace'den daha saglam calisiyor maalesef bazenleri Marketplace'e baglanamiyorum. WindowsPhone Forumlarini arisdirsan Oyun veya Program bulabilirsin ( .exe veya .cab dosyasi )