Daha önce iPhone 3G kullanmıştım bilmiyorum ne kadar çabuk uyum sağlarım ama

Program olayı nasıl ?(Appstore gibi geniş olmasada hayatımızı kolaylaştırıcak eklentiler var mı ?) Çekim,dokunmatik ve iletişimde durumları nasıl kullanan var mı ?
appstore benzeri market place yazılımı var ayrıca bir program daha var oradan istediğin gibi ücretsiz yazılımları indirebiliyorsun ayrıca wm forumlarında ücretli programların çoğunu bulabilirsin ücretsiz olarak (marez ) kamerası harika dokunmatikte tatmin edici ama iphone dokunmatikte daha iyimiş iletişimde hiç sorun yaşamadım.