Nokia N73 Çok Yavaş - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nokia N73 Çok Yavaş
16
●
1.875
R10.net
Mobil Dünyası
Cep Telefonları
Nokia N73 Çok Yavaş
1
2
27-05-2010, 10:28:51
#10
Keywords
Üyeliği durduruldu
Celko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam ben baya uzun süredir öle kullanıyorum 2 defa garantiye gönderdim ama hala yavaş
uzun süredir kullanıyorsan gayet normal bu
telefonun arka planında program çalıştırmayın oda kasar telefonu
05-06-2010, 20:04:06
#11
RK7
Arkadaşım tüm telefonlar için tavsiyemdir. Telefonun hızlı çalışmasını istiyorsanız telefon hafızasını kullanmayın. Her zaman hafıza kartını kullanın.
05-06-2010, 20:06:57
#12
EdelSang
bende kullanıyordum şimdi 1100 kullanıyom telefon kanser etti
kardeşime verdim eski takos telefon mesaj konusunda 10 numara
05-06-2010, 20:16:08
#13
bagwell34
EdelSang adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende kullanıyordum şimdi 1100 kullanıyom telefon kanser etti
kardeşime verdim eski takos telefon mesaj konusunda 10 numara
mesaja girmek için yarım saat bekliyo..kanser ediyo beni de..
05-06-2010, 20:19:57
#14
LitmuS
bu yavaşlığı yüzünden sattım telefonu daha düşük kaliteli ama hızlı bir telefon aldım acayip memnunum çok çok hızlı seside güzel
5130
05-06-2010, 20:50:21
#15
EnesVural
hafıza kartı çok dolu ise ondan olabilir
05-06-2010, 21:08:31
#16
CeRaT
N73 zaten yavaş bir telefondur arkadaşlar. Güzel fiyata satmaya çalışıp S40 modellerine yönelin.
08-06-2010, 12:37:12
#17
bymetinay
format atmanı tavsiye ederim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler