• 27-05-2010, 10:28:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Celko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben baya uzun süredir öle kullanıyorum 2 defa garantiye gönderdim ama hala yavaş
    uzun süredir kullanıyorsan gayet normal bu

    telefonun arka planında program çalıştırmayın oda kasar telefonu
  • 05-06-2010, 20:04:06
    #11
    Arkadaşım tüm telefonlar için tavsiyemdir. Telefonun hızlı çalışmasını istiyorsanız telefon hafızasını kullanmayın. Her zaman hafıza kartını kullanın.
  • 05-06-2010, 20:06:57
    #12
    bende kullanıyordum şimdi 1100 kullanıyom telefon kanser etti kardeşime verdim eski takos telefon mesaj konusunda 10 numara
  • 05-06-2010, 20:16:08
    #13
    EdelSang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende kullanıyordum şimdi 1100 kullanıyom telefon kanser etti kardeşime verdim eski takos telefon mesaj konusunda 10 numara
    mesaja girmek için yarım saat bekliyo..kanser ediyo beni de..
  • 05-06-2010, 20:19:57
    #14
    bu yavaşlığı yüzünden sattım telefonu daha düşük kaliteli ama hızlı bir telefon aldım acayip memnunum çok çok hızlı seside güzel 5130
  • 05-06-2010, 20:50:21
    #15
    hafıza kartı çok dolu ise ondan olabilir
  • 05-06-2010, 21:08:31
    #16
    N73 zaten yavaş bir telefondur arkadaşlar. Güzel fiyata satmaya çalışıp S40 modellerine yönelin.
  • 08-06-2010, 12:37:12
    #17
    format atmanı tavsiye ederim