Konu
Nokia N73 Çok Yavaş
05-06-2010, 20:06:57
#12
EdelSang
bende kullanıyordum şimdi 1100 kullanıyom telefon kanser etti
kardeşime verdim eski takos telefon mesaj konusunda 10 numara