Celko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben baya uzun süredir öle kullanıyorum 2 defa garantiye gönderdim ama hala yavaş
uzun süredir kullanıyorsan gayet normal bu

telefonun arka planında program çalıştırmayın oda kasar telefonu