merhaba arkadaşlar..
uzun süredir n73 kullanıyorum..yalnız çok yavaş..bunu hızlandırmanın bir yolu var mıdır ? mesela mesajlara giricem..mesaj diyorum en az 15 saniye sonra giriyo..virüs falan vardır diye format attım..tertemiz..ama çok yavaş..ne yapabilirim ?
Nokia N73 Çok Yavaş
16
●1.875
- 23-05-2010, 13:02:20teşekkürlerCepTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım faydası oldu..
- 23-05-2010, 13:17:44CepTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben baya uzun süredir öle kullanıyorum 2 defa garantiye gönderdim ama hala yavaş
- 23-05-2010, 14:06:41garantinin tek yaptığı format..ki bunu göndermeden kendin de yapabilirsin hocam..Celko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*#7370# yaptıgında onaylayıp ilk haline çevirebilirsin telefonu.. - 23-05-2010, 14:09:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.@bagwell34 *#7370# yöntemini denediğimde o kadar hızlanmamıştı ama ilk mesajda verdiğin yöntemi uyguladım uçuyor teşekkürler
sanırım faydası oldu..