• 23-05-2010, 11:38:37
    #1
    merhaba arkadaşlar..
    uzun süredir n73 kullanıyorum..yalnız çok yavaş..bunu hızlandırmanın bir yolu var mıdır ? mesela mesajlara giricem..mesaj diyorum en az 15 saniye sonra giriyo..virüs falan vardır diye format attım..tertemiz..ama çok yavaş..ne yapabilirim ?
  • 23-05-2010, 12:47:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Lifeblog programını aç seçenekler/ayarlar/öğe türleri buradaki görüntüler, mms, kısa mesaj, video, metin notları, ses, web hepsindeki işareti kaldır

    İşlem kaydını 30 günden 1 güne düşür
  • 23-05-2010, 13:02:20
    #3
    CepTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lifeblog programını aç seçenekler/ayarlar/öğe türleri buradaki görüntüler, mms, kısa mesaj, video, metin notları, ses, web hepsindeki işareti kaldır

    İşlem kaydını 30 günden 1 güne düşür
    teşekkürler sanırım faydası oldu..
  • 23-05-2010, 13:17:44
    #4
    CepTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lifeblog programını aç seçenekler/ayarlar/öğe türleri buradaki görüntüler, mms, kısa mesaj, video, metin notları, ses, web hepsindeki işareti kaldır

    İşlem kaydını 30 günden 1 güne düşür

    hocam ben baya uzun süredir öle kullanıyorum 2 defa garantiye gönderdim ama hala yavaş
  • 23-05-2010, 14:06:41
    #5
    Celko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben baya uzun süredir öle kullanıyorum 2 defa garantiye gönderdim ama hala yavaş
    garantinin tek yaptığı format..ki bunu göndermeden kendin de yapabilirsin hocam..

    *#7370# yaptıgında onaylayıp ilk haline çevirebilirsin telefonu..
  • 23-05-2010, 14:09:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @bagwell34 *#7370# yöntemini denediğimde o kadar hızlanmamıştı ama ilk mesajda verdiğin yöntemi uyguladım uçuyor teşekkürler
  • 23-05-2010, 14:16:50
    #7
    Daha önce bende kullanmıştım yavaşlıgında yakınıyordum.. Arkadaşın söyledigi yöntem ile telefon hızlanıyor. Birde kullandıgınız temada telefonu yavaşlatıyor.
    Orjinal temasını kullanın farkı göreceksiniz. Farklı bir tema kullanmak teli biraz daha yavaşlatıyor.
  • 23-05-2010, 14:19:53
    #8
    nokianın kendi temasını kullanıyorum.. hızlandı gibi..teşekkürler ilgilenen herkese..
  • 23-05-2010, 20:03:55
    #9
    symbian oldugundan yavaşlaması doğaldır, bende kullandım bi süre n73 ü. Arkadaşların dediği gibi Format, Orjinal tema kullanımı, Mesaj süresini azaltma gibi yöntemler işe yarayabilir.