merhaba arkadaşlar..
uzun süredir n73 kullanıyorum..yalnız çok yavaş..bunu hızlandırmanın bir yolu var mıdır ? mesela mesajlara giricem..mesaj diyorum en az 15 saniye sonra giriyo..virüs falan vardır diye format attım..tertemiz..ama çok yavaş..ne yapabilirim ?