• 05-05-2010, 18:17:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar arkadaşlar,

    Vodafone'dan alınan bir iPhone 3G cep telefonum var. Ekranı çatladı. Diğer fonksiyonlarında problem yok. Sadece ön camı çatladı. Yani LCD, dokunmatik ekran ve camın 3ünün aynı anda değişimi yapılmayacak.

    Teleservice garantisi vardı. Veriyim parasını yapın dedim ama kabul etmediler. Dışardan bir yere yaptırmam lazım ama diğer yerlerde 3ünü aynı anda değiştirmek istiyorlar. Bu da haliyle çok masraflı oluyor. Sadece ön camı değiştirebilecek bir yer tanıyan var mı acaba?

    Teşekkürler
  • 05-05-2010, 18:28:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sadece dokunmatiği değiştirmek risk. çünkü dokunmatik tamamen yapışmış oluyor ekrana.
    bu işi yapan tanıdığım tamirciler var ama garanti verilemiyor, ya ekran da çatlarsa dokunmatiği çıkartırken?
    valla değiştirilirken de bir defa şahit olmuştum, bir taraftan sıcak havayı tutarken diğer taraftan da özel ince bir cımbızla kenarlarından yavaş yavaş kaldırılıyor ve o dokunmatik paramparça ve tuz buz zor çıkarılabiliyor.. allah kolaylık versin.
  • 05-05-2010, 19:38:05
    #3
    Az önce 2 yerle görüştüm. Bir tanesi komple değişim yaparız 180TL alırız dedi. Diğeri ise tek tek değişim yapıyoruz tanesinin değişmesi 120TL dediler. Kararsız kaldım.
  • 05-05-2010, 20:05:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bir de orjinal ve çin diye de ayrılıyor yedek parçalar.
  • 05-05-2010, 20:15:34
    #5
    Yok yok ikisde orjinal takıyor. Zaten mahalle arası cep telefoncuları değil. Bu işe yoğunlaşmış insanlar. Sadece iPhone ve Blackberry tamiratı yapıyorlar. Sanırım 120TL'ye yaptıracağım.
  • 05-05-2010, 20:41:05
    #6
    Bende de ekranı kırık iphone var hangi firmaya tamire verdiginizi yazma şansınız var mıdır? Ben 250 liradan ucuza fiyat bulamamistim
  • 05-05-2010, 21:11:22
    #7
    Tabiki. Sizde Istanbulda ikamet ediyormuşsunuz hem. 2 adet site buldum. iphoneservis.com ve iphoneservisim.com. iphoneservis.com 180TL istedi. Ekranı komple değiştiriyorlar. Diğer firma ise 120 TL istedi her bir parça için. Benim problemim dış ekran olduğu için ikinci firmaya vereceğim. Şişli ve Bağdat Cad. Şubeleri varmış. Şişlidekine gündüz 13.00'a kadar verirseniz aynı gün içinde teslim ediyorlarmış.
  • 07-05-2010, 19:48:55
    #8
    Telefonu bugün tamir ettim arkadaşlar. Digitizer kısmı değişti. 120TL + 15TL kurye ücreti ödedim. Gündüz 14.30'da telefonu bırakmıştım. 19.30da kurye getirip teslim etti.
  • 08-05-2010, 08:48:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    15TL kurye ? Kargoya verseler daha karlı olurmuş