Merhabalar arkadaşlar,
Vodafone'dan alınan bir iPhone 3G cep telefonum var. Ekranı çatladı. Diğer fonksiyonlarında problem yok. Sadece ön camı çatladı. Yani LCD, dokunmatik ekran ve camın 3ünün aynı anda değişimi yapılmayacak.
Teleservice garantisi vardı. Veriyim parasını yapın dedim ama kabul etmediler. Dışardan bir yere yaptırmam lazım ama diğer yerlerde 3ünü aynı anda değiştirmek istiyorlar. Bu da haliyle çok masraflı oluyor. Sadece ön camı değiştirebilecek bir yer tanıyan var mı acaba?
Teşekkürler
iPhone 3G ekranı çatladı
9
●3.410
- 05-05-2010, 18:28:36Üyeliği durduruldusadece dokunmatiği değiştirmek risk. çünkü dokunmatik tamamen yapışmış oluyor ekrana.
bu işi yapan tanıdığım tamirciler var ama garanti verilemiyor, ya ekran da çatlarsa dokunmatiği çıkartırken?
valla değiştirilirken de bir defa şahit olmuştum, bir taraftan sıcak havayı tutarken diğer taraftan da özel ince bir cımbızla kenarlarından yavaş yavaş kaldırılıyor ve o dokunmatik paramparça ve tuz buz zor çıkarılabiliyor.. allah kolaylık versin. - 05-05-2010, 21:11:22Tabiki. Sizde Istanbulda ikamet ediyormuşsunuz hem. 2 adet site buldum. iphoneservis.com ve iphoneservisim.com. iphoneservis.com 180TL istedi. Ekranı komple değiştiriyorlar. Diğer firma ise 120 TL istedi her bir parça için. Benim problemim dış ekran olduğu için ikinci firmaya vereceğim. Şişli ve Bağdat Cad. Şubeleri varmış. Şişlidekine gündüz 13.00'a kadar verirseniz aynı gün içinde teslim ediyorlarmış.