sadece dokunmatiği değiştirmek risk. çünkü dokunmatik tamamen yapışmış oluyor ekrana.
bu işi yapan tanıdığım tamirciler var ama garanti verilemiyor, ya ekran da çatlarsa dokunmatiği çıkartırken?
valla değiştirilirken de bir defa şahit olmuştum, bir taraftan sıcak havayı tutarken diğer taraftan da özel ince bir cımbızla kenarlarından yavaş yavaş kaldırılıyor ve o dokunmatik paramparça ve tuz buz zor çıkarılabiliyor.. allah kolaylık versin.