Merhabalar arkadaşlar,

Vodafone'dan alınan bir iPhone 3G cep telefonum var. Ekranı çatladı. Diğer fonksiyonlarında problem yok. Sadece ön camı çatladı. Yani LCD, dokunmatik ekran ve camın 3ünün aynı anda değişimi yapılmayacak.

Teleservice garantisi vardı. Veriyim parasını yapın dedim ama kabul etmediler. Dışardan bir yere yaptırmam lazım ama diğer yerlerde 3ünü aynı anda değiştirmek istiyorlar. Bu da haliyle çok masraflı oluyor. Sadece ön camı değiştirebilecek bir yer tanıyan var mı acaba?

Teşekkürler