Yok yok ikisde orjinal takıyor. Zaten mahalle arası cep telefoncuları değil. Bu işe yoğunlaşmış insanlar. Sadece iPhone ve Blackberry tamiratı yapıyorlar. Sanırım 120TL'ye yaptıracağım.