• 01-04-2010, 23:52:18
    #10
    6220 classic > aradığın herşey burada
  • 02-04-2010, 14:07:32
    #11
    Kurumsal Üye
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanımca LG GM735 almanı öneririm. Kullanıyorum ve memnunum açıkcası. Windows Mobile 6.1 olmasıda ayrı bi avantajı.
    2-3 ay kadar önce Türk Telekom'un kampanyalı verdiği cihazdı sanırım. Keşke o zaman alsaymışım.

    Tavsiyeniz için teşekkürler, cihaz gerçekten güzel.
  • 02-04-2010, 14:09:12
    #12
    Nokia E52
    Navigation, WLAN, 3.2 mpx mükemmel çözünürlük ve estetik bir telefon

    tavsiye ederim.
  • 02-04-2010, 18:04:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Nokia 6300 - 5310
  • 03-04-2010, 09:16:52
    #14
    Üyeliği durduruldu
    6700
  • 03-04-2010, 12:00:03
    #15
    5800
  • 03-04-2010, 12:27:43
    #16
    5800
  • 03-04-2010, 13:04:50
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nokia e72 1 aydır kullanıyorum kamerasıda çok iyi, İşCep uygulamasıda yüklü sorunsuz internet olmadan kullanabiliyorsunuz bu uygulamayı.
  • 03-04-2010, 17:43:57
    #18
    Kurumsal Üye
    Önerileriniz için teşekkür ederim. Araştırmaya halen devam ediyorum. Şimdilik E71 yada E72 düşünüyorum.