Telefon Önerileriniz ?
21
●1.716
- 02-04-2010, 14:07:322-3 ay kadar önce Türk Telekom'un kampanyalı verdiği cihazdı sanırım. Keşke o zaman alsaymışım.Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tavsiyeniz için teşekkürler, cihaz gerçekten güzel.
- 02-04-2010, 14:09:12Nokia E52
Navigation, WLAN, 3.2 mpx mükemmel çözünürlük ve estetik bir telefon
tavsiye ederim.
