Konu
Telefon Önerileriniz ?
03-04-2010, 13:04:50
#17
gafoloji
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nokia e72 1 aydır kullanıyorum kamerasıda çok iyi, İşCep uygulamasıda yüklü sorunsuz internet olmadan kullanabiliyorsunuz bu uygulamayı.