• 03-04-2010, 19:16:48
    #19
    Üyeliği durduruldu
    E71 Kullanıyorum geniş özelliklere sahip olduğu için , 300 tl fatura geldi.O yüzden satmayi düsünüyorum
  • 03-04-2010, 20:01:27
    #20
    SvsRq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung F480 güzel telefon.
    yada ben sony erricson w595 diyorum black çok cool
  • 03-04-2010, 22:44:39
    #21
    Üyeliği durduruldu
    5800 alınız çok güzel bir telefondur...
  • 07-04-2010, 00:33:37
    #22
    Kurumsal Üye
    6500 slide (sıfır yada temiz 2.el bulabilirsem) yada E71-72 almaya karar verdim.

    İlgilenen arkadaşlara tekrar teşekkürler.