Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanımca LG GM735 almanı öneririm. Kullanıyorum ve memnunum açıkcası. Windows Mobile 6.1 olmasıda ayrı bi avantajı.
2-3 ay kadar önce Türk Telekom'un kampanyalı verdiği cihazdı sanırım. Keşke o zaman alsaymışım.

Tavsiyeniz için teşekkürler, cihaz gerçekten güzel.