• 16-02-2010, 12:56:48
    #1
    vpa
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar iphone ile herşey yapılıyor anladığım kadarı ile. yeni aldım bende henüz kurcalama aşamasındayım ama benim ilk olarak istediğim en önemli şey ftp bağlanıp bağlanamadığı. varmı buna göre bi yazılımı falan?
  • 17-02-2010, 02:56:56
    #2
    vpa
    Üyeliği durduruldu
    ya yokmu bi iphone sewenler derneği falan
  • 17-02-2010, 16:20:07
    #3
    var uzak masaüstü bile var : )
  • 17-02-2010, 16:21:07
    #4
    Appstore da ücretsiz ftp programları mevcut.
  • 17-02-2010, 18:19:50
    #5
    vpa
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar ben yeniyim o yuzden su konu hakkinda bilgi almak istiyorum. korsan yazilim yuklu telefona bu sebeple apple store baglanip bir seyler indirince sorun cikar diye korkuyorum acaba sorun cikarmi?
  • 17-02-2010, 18:23:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    vpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar ben yeniyim o yuzden su konu hakkinda bilgi almak istiyorum. korsan yazilim yuklu telefona bu sebeple apple store baglanip bir seyler indirince sorun cikar diye korkuyorum acaba sorun cikarmi?
    korsan derken ? telefon jailbreak limi ? egerki öyleyse bi yerde okumustum sorun cikarmaz yaziyordu
  • 17-02-2010, 18:25:22
    #7
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yok sorun olmaz. eger kirmissan iphoneu (blackra1n yada redsn0w ile) appstoredan ben bedava olan uygulumalari indirdim bir sorunyok. Tek sorun kirdiktan sonra her iphonu bastan baslatinca blackra1ni calistirmam gerekiyor pcde yoksa itunes'da yeniden yukleme yapilmasi gerekiyor. ayrica bir not : sakin iphonenun yeni surumunu sanirim 3.1.3 idi yukleme kirmis isen iphoneu geri donusu olmuyor.


    ftpye baglanmak icinde winscp425.exe diye bir program var onu indir
  • 17-02-2010, 18:34:32
    #8
    vpa
    Üyeliği durduruldu
    walla 3.1.2 yuklu telde ama soyledigin sekilde kirilip kirilmadigini nasil anlicam?
  • 17-02-2010, 18:36:20
    #9
    vpa
    Üyeliği durduruldu
    bu arada ewet jailbreak ile yapilmis