arkadaşlar iphone ile herşey yapılıyor anladığım kadarı ile. yeni aldım bende henüz kurcalama aşamasındayım ama benim ilk olarak istediğim en önemli şey ftp bağlanıp bağlanamadığı. varmı buna göre bi yazılımı falan?