• 17-02-2010, 18:41:32
    #10
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    telefonu kapat tekrar ac actiginda normal acilir ise kiriklik yoktur ama itunes'a baglaman gerekiyor yaziyor ise kirilmistir ki kirdigin programin aciklamasinda acman gerekirken ne yapmani soylerler yani blackra1n ise onu tekrardan calistirman gerekir ki bende oyle yapiyorum.

    diger sekilde ise internetten crack edilmis bir prgrami itunes uzerinden iphone'a atmaya calis eger izin verirse kirilmis izin vermez ise sorun cikarirsa kirilmamistir. tekrar diyorum 3.1.3 yuklersen eger geri donusu yok. ve suanda 3.1.3 kirilmiyor
  • 17-02-2010, 19:06:08
    #11
    vpa
    Üyeliği durduruldu
    wallA normal aciliyor versiyonda 3.1.2
  • 18-02-2010, 02:18:34
    #12
    vpa
    Üyeliği durduruldu
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Appstore da ücretsiz ftp programları mevcut.
    hocam nerde ben bulamadım ne yazdında çıkıyor ?
  • 18-02-2010, 02:22:04
    #13
    ftpye baglanmak icinde winscp425.exe diye bir program var onu indir

    iphonenun ip adresini al kullanici adi root sifre alpine.
  • 18-02-2010, 02:43:32
    #14
    vpa
    Üyeliği durduruldu
    şimdi anlamadıgım su. bu program exe. ben bunu iphoneda nasıl kullancam ? yani benim demek istediğim iphone bir program kurup iphone üzerinden ftp ye baglanmak istiyorum
  • 18-02-2010, 02:48:55
    #15
    ha ben farkli birsey anladim. app storedan bulabiliriz belki bakalim ona gore yazarim

    edit: FTP server diye bedava bir program var ise yarar sanirim
  • 18-02-2010, 02:55:00
    #16
    vpa
    Üyeliği durduruldu
    ona baktım dostum iş görmüyor ( bu arada google ile aratınca çıkıyor burdaki başlık soruna çözüm bulan arkadaş baya sewaba girecek benden sonraki arayan arkadaşlar için )
  • 18-02-2010, 02:56:42
    #17
    vpa
    Üyeliği durduruldu
    bir tane buldum ama paralı. aslına bakarsan o paraya kıyarım hiç sorun değil bu çok önemli benim için amma velakin kredi kartım yok bankmatik war sanal kartta oluşturamıyorum. m.hizmetlerini aradım bi dünya iş cıkardılar. kaldım ortada. free bi tane bulmam lazım anlıcagınız
  • 18-02-2010, 03:13:36
    #18
    iftpstorage LITE var birde ona bak istersen