telefonu kapat tekrar ac actiginda normal acilir ise kiriklik yoktur ama itunes'a baglaman gerekiyor yaziyor ise kirilmistir ki kirdigin programin aciklamasinda acman gerekirken ne yapmani soylerler yani blackra1n ise onu tekrardan calistirman gerekir ki bende oyle yapiyorum.
diger sekilde ise internetten crack edilmis bir prgrami itunes uzerinden iphone'a atmaya calis eger izin verirse kirilmis izin vermez ise sorun cikarirsa kirilmamistir. tekrar diyorum 3.1.3 yuklersen eger geri donusu yok. ve suanda 3.1.3 kirilmiyor
iphone ile ftp'ye bağlanmak
23
●6.810
- 18-02-2010, 02:18:34Üyeliği durdurulduhocam nerde ben bulamadım ne yazdında çıkıyor ?webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2010, 02:56:42Üyeliği durduruldubir tane buldum ama paralı. aslına bakarsan o paraya kıyarım hiç sorun değil bu çok önemli benim için amma velakin kredi kartım yok
bankmatik war sanal kartta oluşturamıyorum. m.hizmetlerini aradım bi dünya iş cıkardılar. kaldım ortada. free bi tane bulmam lazım anlıcagınız
soruna çözüm bulan arkadaş baya sewaba girecek benden sonraki arayan arkadaşlar için