telefonu kapat tekrar ac actiginda normal acilir ise kiriklik yoktur ama itunes'a baglaman gerekiyor yaziyor ise kirilmistir ki kirdigin programin aciklamasinda acman gerekirken ne yapmani soylerler yani blackra1n ise onu tekrardan calistirman gerekir ki bende oyle yapiyorum.

diger sekilde ise internetten crack edilmis bir prgrami itunes uzerinden iphone'a atmaya calis eger izin verirse kirilmis izin vermez ise sorun cikarirsa kirilmamistir. tekrar diyorum 3.1.3 yuklersen eger geri donusu yok. ve suanda 3.1.3 kirilmiyor