iphone ile ftp'ye bağlanmak
23
●6.810
- 17-02-2010, 18:23:23Üyeliği durduruldukorsan derken ? telefon jailbreak limi ? egerki öyleyse bi yerde okumustum sorun cikarmaz yaziyorduvpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2010, 18:25:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yok sorun olmaz. eger kirmissan iphoneu (blackra1n yada redsn0w ile) appstoredan ben bedava olan uygulumalari indirdim bir sorunyok. Tek sorun kirdiktan sonra her iphonu bastan baslatinca blackra1ni calistirmam gerekiyor pcde yoksa itunes'da yeniden yukleme yapilmasi gerekiyor. ayrica bir not : sakin iphonenun yeni surumunu sanirim 3.1.3 idi yukleme kirmis isen iphoneu geri donusu olmuyor.
ftpye baglanmak icinde winscp425.exe diye bir program var onu indir