arkadaslar ben yeniyim o yuzden su konu hakkinda bilgi almak istiyorum. korsan yazilim yuklu telefona bu sebeple apple store baglanip bir seyler indirince sorun cikar diye korkuyorum acaba sorun cikarmi?
korsan derken ? telefon jailbreak limi ? egerki öyleyse bi yerde okumustum sorun cikarmaz yaziyordu