• 14-02-2010, 21:31:44
    #1
    Beyler yardımcı olursanız sevinirim.Cep telefonu alacağım 250-300 tl para var birde k750i var.Benim düşündüğüm Sony Ericsson g705 kullanan varsa yorum yaparsa sevinirim.Veya sizin önerdiğiniz ne olurdu bu civarda bir paraya.Şunuda belirteyim tam bir Sony Ericsson tutkunuyum şuana kadar Sony Ericsson K700,Sony Ericsson K750,Sony Ericsson K800i kullandım.K750 ve k800i hala kullanmaktayım.
  • 14-02-2010, 23:54:51
    #2
    ben olsam çin malı n97 alırım 250 liraya
  • 15-02-2010, 00:22:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olsam çin malı n97 alırım 250 liraya
    Bildiğiniz gibi çoğu çin mallarına fatura kesmiyorlar. Çin mallarında sorun çıkma ihtimalide bir hayli yüksek. Zaten o yüzden fatura kesmiyorlar, arıza olduğunda hak talep edemiyorsunuz. Sahibinden.com'a bak ordan faturalı alabilirsin. Bozulduğunda yapmazlarsa hakkını arayabilirsin.

    Hocam kendini Sony Ericsson ile sınırlama bence. Dış dünyaya açıl bence. K750i'yi 100 TL'den sattığını varsayıyorum. Özellikle wifi özelliği bulunan bir telefon almanı öneririm. Wifi benim için önemli değil dersen Nokia X3 tam sana göre bir telefon. Seçtiğin telefonda gayet iyi. G705'de wifi, GPS gibi güzel özellikler var.
  • 15-02-2010, 00:35:26
    #4
    samsung star tavsiyem.
  • 15-02-2010, 00:37:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ous hocam bende S5233a var ve ben şiddetle tavsiye etmiyorum. Telefondan müzik dinliyorsanız ayvayı yediniz demektir. Müzik çaları açtığım zaman telefon çin malları gibi kasılıyor. Ama film izlemek için birebir.
  • 15-02-2010, 00:49:29
    #6
    timm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ous hocam bende S5233a var ve ben şiddetle tavsiye etmiyorum. Telefondan müzik dinliyorsanız ayvayı yediniz demektir. Müzik çaları açtığım zaman telefon çin malları gibi kasılıyor. Ama film izlemek için birebir.
    Sizin telde sorun olabilir bizim bir arkdaşa aldık S5233 iş yerinde müzik dinliyor ipod gibi kullanıyor telefonu hiç arızalanmadı gayet memnun.
  • 15-02-2010, 00:51:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Menüler vs. hiç sorunsuz mu çalışıyor yoksa az da olsa bir kasılma oluyor mu ? Arkadaşınızın telefonu S5233a mı S5233w mi ?
  • 15-02-2010, 13:18:28
    #8
    timm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğiniz gibi çoğu çin mallarına fatura kesmiyorlar. Çin mallarında sorun çıkma ihtimalide bir hayli yüksek. Zaten o yüzden fatura kesmiyorlar, arıza olduğunda hak talep edemiyorsunuz. Sahibinden.com'a bak ordan faturalı alabilirsin. Bozulduğunda yapmazlarsa hakkını arayabilirsin.

    Hocam kendini Sony Ericsson ile sınırlama bence. Dış dünyaya açıl bence. K750i'yi 100 TL'den sattığını varsayıyorum. Özellikle wifi özelliği bulunan bir telefon almanı öneririm. Wifi benim için önemli değil dersen Nokia X3 tam sana göre bir telefon. Seçtiğin telefonda gayet iyi. G705'de wifi, GPS gibi güzel özellikler var.
    Yorumlarınız için teşekkür ederim.Sony Ericsson ile sınırlama değilde belki alıştığımdan ya da şuana kadar Sony Ericsson'dan başka telefon kullanmadığımdandır belki ama şuana kadar kullandığım Sony Ericssonların hepsinden memnundum hepside sorunsuz ve hemen hemen full özellikleri olan telefonlardır özellikle sağlamlık,kamera vs konusunda gerçekten çok iyiler.Bu g705'de dediğiniz gibi wifi,youtube'den video izleme,navigasyon vs full özelliklere sahip ve gerçekten bana göre karizma bir telefon.
  • 16-02-2010, 14:30:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Farklı olarak samsung denemek istersen corby txt modeli var menüleri kullanımı msg yazımı çok güzel öneririm 300tl civarında