Beyler yardımcı olursanız sevinirim.Cep telefonu alacağım 250-300 tl para var birde k750i var.Benim düşündüğüm Sony Ericsson g705 kullanan varsa yorum yaparsa sevinirim.Veya sizin önerdiğiniz ne olurdu bu civarda bir paraya.Şunuda belirteyim tam bir Sony Ericsson tutkunuyum şuana kadar Sony Ericsson K700,Sony Ericsson K750,Sony Ericsson K800i kullandım.K750 ve k800i hala kullanmaktayım.